Digitale Postkamer: online en offline post verwerken

  • Grote tijdsbesparing bij verwerking van inkomende post
  • Veilige opslag van uw post in een digitaal formaat
  • Verbeterd informatiebeheer

Het handmatig sorteren en verspreiden van inkomende post vraagt veel tijd van uw organisatie. Met de digitale postkamer voor SharePoint komt al uw post terecht bij de juiste persoon. Dit kan zowel gescande post als emailverkeer zijn.

Wilt u een digitale postkamer voor SharePoint? Indocs helpt u met het digitaliseren van uw documenten voor snellere verwerking.

Hoe werkt de digitale postkamer?

Inkomende post wordt gescand en automatisch voorzien van een unieke code. Deze code zorgt ervoor dat de documenten op de juiste afdeling terechtkomen. Alle post wordt op een centrale plek opgeslagen in SharePoint. De medewerker voor wie de post bestemd is, ontvangt een e-mail met daarin een link naar het digitale poststuk. Het verlies van documenten wordt met behulp van de digitale postkamer tot een minimum beperkt.

Het Nieuwe Werken met de digitale postkamer

Met de digitale postkamer voor SharePoint zet uw organisatie een grote stap voorwaarts naar Het Nieuwe Werken. Ongeacht plaats en tijd kunnen medewerkers via de digitale postkamer de documenten raadplegen die aan hen zijn toegekend. Het werken in de cloud wordt met de digitale postkamer echt werkelijkheid.

Meer weten?

Wilt u weten wat de digitale postkamer voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Indocs of bel 030 233 13 15.